"Ümit olmazsa iman olmaz. Ümit dediğimiz şey imanın azığıdır. İmanın olduğu yerde umut vardır. Çünkü Allah varsa gam yoktur. Hiç unutmamamız gereken hakikat şudur: Yeis/ümitsizlik dediğimiz şey şeytanın ve küfrün azığıdır aslında. Bu Müslüman'a yakışmaz. Bütün şartlar bizim aleyhimize olsa da iman varsa imkan vardır."
"Ne yaparsanız yapın, sadece ve sadece Allah için yapın. Allah'tan başka hiç bir amacınız hiçbir gayeniz olmasın. Yoksa kazandığınızı zanneder ama kaybedersiniz."