Şeyma Betül

"Ümit olmazsa iman olmaz. Ümit dediğimiz şey imanın azığıdır. İmanın olduğu yerde umut vardır. Çünkü Allah varsa gam yoktur. Hiç unutmamamız gereken hakikat şudur: Yeis/ümitsizlik dediğimiz şey şeytanın ve küfrün azığıdır aslında. Bu Müslüman'a yakışmaz. Bütün şartlar bizim aleyhimize olsa da iman varsa imkan vardır."
Sayfa 237·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Ne yaparsanız yapın, sadece ve sadece Allah için yapın. Allah'tan başka hiç bir amacınız hiçbir gayeniz olmasın. Yoksa kazandığınızı zanneder ama kaybedersiniz."
Sayfa 249·Kitabı okudu

Şeyma Betül

, bir kitap okudu
Puan vermedi·264 syf.··
6 günde okudu
·
Okunma: 21 Nisan 2021 16:35
·
2021 7. kitabı
Muhammed Emin Yıldırım
9.7/10 · 4.133 okunma