Sezayi Kaya

Hislerimi bu kadar açık bir şekilde anlatmamın doğru olmadığını da biliyorum. Biliyorum ki ben sana bağlılığımı ne kadar teyit edersem sen beni o kadar az düşünürsün. Ama ne yapalım. Elimde değil. Söylemeden de duramıyorum.
Sayfa 94·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ama hiç olmazsa yan yana yürüyebileceğiz. Sesini duyacağım. Ara sıra elini tutacağım. Sen bunların nasıl bir saadet olacağına akıl erdiremezsin. Çünkü her zaman kendinin yanındasın. Fakat inan ki benim için büyük şeyler.
Sayfa 62·Kitabı okudu
Fazla iyi olmak iyi bir şey değil.
Sayfa 37·Kitabı okudu
Mucizeler beklemeye hakkımız yok mu ? Diyordun.
Sayfa 23·Kitabı okudu
Dostlukla berkitilmemiş aşkı aşk saymaz.
Sayfa 16·Kitabı okudu
Aşk