Anna Karenina

Anna Karenina
İnsan umutsuzluktan umut yaratandır https://1000kitap.com/yazar/yasa r-kemal Mezarıma çiçek istemem, ışık saçan ellerin toprağıma dokunsun yeter. Yıkılışım da sevgim kadar büyüktür benim
"Kitaplarınızı neden kimseye vermiyorsunuz? " "Bazı davarlar geri getirmiyor çünkü."
Anna Karenina
Benim vermeme sebebim, altı çizili satırlarımın bilinmemesi tabi
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Kitaplarınızı neden kimseye vermiyorsunuz? " "Bazı davarlar geri getirmiyor çünkü."
Anna Karenina
Aldıklarını bulduk sayanlar var
Bakın, bugün ameliyat olacaktı. Ben bikaç saatliğine şehir dışına çıkmak zorunda kaldım, ameliyatına yetişemezsem diye kalbim ağzımda. Yetiştim, şükür ki kısa bi operasyon oldu. Eve döndük, tam apartmana girecekken beni bisiklet parkına çekiştirdi. "Aaa ne güzelmiş gerçekten, ama hadi eve girelim ağrın başlamadan" dedim, "senin" diyebildi, ağzındaki sargı bezleriyle, zorla. Ben şimdi, böyle bi gününde yine benim için koşturmasına mı ağlayayım, beni böyle güzel sevmesine mi? Doğru insan var mı bilmiyorum ama doğru diye bi şey varsa, o benim için çok net kocam. Uzun süre cebelleştik ama şimdi uyuyor. Az da olsa rahatladı içim. Bugün klinikte öyle çaresiz ve yalnız hissettim ki o içerdeyken. Nefes aldığını hissetmek dünyalara bedel. Ben senden razıyım her şeyim. Yeryüzündeki ve kainattaki her şey, herkes de senden razı biliyorum. Bugün layıkıyla teşekkür de edemedim. Teşekkür ederim. Seni herkesten, her şeyden çok seviyorum.
Anna Karenina
Aşkınızın baharı hiç geçmesin
Ser verdi de sır vermedi …!!
Git tabut getir” derler. Tabut yaptırır, ceset bozulmasın diye ilaç, kefen alır. Kafası kesilmiş, kasıkları parçalanmış, vücudunda delikler olan oğlunun cesedini bir torbaya koyar, tabuta yerleştirir. 5 Liraya bir hamal tutar. Cenazeyi ve tabutu taşır, içine koyarlar. Hamal babaya döner; “Ne oldu, bu nedir?” der. “Oğlumdur” der baba, “Solcuydu, burada, işkencede öldürdüler, onun cenazesidir” diye karşılık verir. Bir babaya, bir de cenazeye bakar, Diyarbakırlıdır hamal, ağlamaya başlar; “Ben almayayım o 5 Lirayı, helal olsun” der, hıçkıra hıçkıra ağlar, yürür, gider… #İbrahim Kaypakkaya
Anna Karenina
Savaşsız acısız bir dünya yok mu? Annelerin, babaların ağlamadığı; çocukların yetim kalmadığı, kardeşçe yaşamak, mavi gökyüzünün altında el ele!