Shablir

Shablir
Haydi ben bensiz geleyim, sen de sensiz gel.. -Mevlâna
Insanın yıkılış öyküsü aynı zamanda umut öyküsüdür.
Sayfa 97
Reklam
Derman arardım derdime, derdim bana derman imiş.
Sayfa 63
Ben, olduğum kadar olabileceğim kişiyim de aynı zamanda..
Sayfa 61
Hayatımızın en güzel anları, bütün ruhumuzla orada olduğumuz anlardır.
Sayfa 56
Hayat, bütün derinliğiyle görebilen gözler için sürekli bir mucize olarak çağlamaktadır.
Sayfa 52
Reklam