Shablir

Shablir
Haydi ben bensiz geleyim, sen de sensiz gel.. -Mevlâna
Saadettin Ökten: Eksiği gören egodur. Gönül eksigi görmez çünkü gönlü Allah doyurur, egoyu da şeytan hep aç bırakır.
Sayfa 111
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kemal Sayar: Insan kendine kör bir varlık; kendi kusurlarını, nakıslarını zor görüyor, bana sorarsanız görmüyor.. .. Biz hep başkalarını noksan, kendimizi tam biliyoruz..
Sayfa 100
Yaşamak hep öğrenmek üzere kurulu.
Sayfa 85