~Nur

~Nur
İnsanların arasında, insanlardan uzak bir insanım^^ #84559303 ~ youtu.be/Vc0VEmv99y8
" Günlerini çok güzel geçiriyorlardı; hem de en az tarladaki sığırlar kadar. Tıpkı onlar gibi düşman nedir bilmiyorlar, doğabilecek ihtiyaçlara karşı hazırlık yapmıyorlardı. Ve onların sonu da aynı olacaktı. "
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
" Uyuyakalmıştım ve ateşim sönmüştü; yakıcı ölümü ruhen hissedebiliyordum. "
" Yıldızları izlemek, birden kendi dertlerimi ve yeryüzüne ait tehlikeleri unutmama neden oldu. Akıl sır ermez uzaklıkta olduklarını ve bilinmeyen geçmişten bilinmeyen geleceğe doğru yavaş ve kaçınılmaz bir şekilde sürüklendiklerini düşündüm. "
" Pekâlâ, o gece beklentiler korkularımın rengini almıştı. "
" Yine de bu küçük insanlar bu esrarengiz korkuları yüzünden çok çaresiz olsalar da ben farklıydım. Ben bizim çağımızdan gelmiştim; korkunun insanı uyuşturmadığı gizemin ürkütücülüğünü yitirdiği o olgun dönemden. "