Shawty

Shawty
@Shawtys
#98350175 Mini iç ses
Bu çağ beni yordu .
1K
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Yalnızca değerli olan ve senin kıymetini bilen insan düşünmeye , vakit geçirmeye ve içini açmaya lâyıktır. Bunun dışında kalan bir çok şey kuru gürültü.
1K
Sevgisiz ve ilgisiz bırakılan her şey eninde sonunda ölür. Çiçekler, hisler hatta insanlar bile.
Alıntı
Hayat, önce kendini yok sayanlardan harcamaya başlar.
1K
Varmak gibi bi gayem kalmadı zaten ama isterdim ki en azından şu üzerinde olduğum yol dizlerimde derman kalmadığını biraz anlasaydı.
Alıntı