Shawty

Shawty
@Shawtys
#98350175 Mini iç ses
Böyle mi olacaktı, insanı sonsuz derecede mutlu kılan şey aynı zamanda üzüntüsünün kaynağı mı olmalı?
1000k
Reklam
Kamran beyefendi ; sarı çiçek romanını baştan başa öğrendik. Bir daha ölünceye kadar birbirimizi görmek yok. Senden nefret ediyorum.
1000k
Çünkü cahilliği ile kalabilen bir insan değilseniz önünde sonunda inandıklarınızı sorgulamaya başlarsınız .
1K
Bu gece günlüğüme yazacağım. Neyi ? “Ateşten yananın ateşe doymadığını.
1000k
Ağlasam sesimi duyar mısınız? Mısralarımda; Dokunabilir misiniz Gözyaşlarıma, ellerinizle Bilmezdim şarkıların bu kadar güzel, Kelimelerinse kifayetsiz olduğunu Bu derde düşmeden önce Bir yer var, biliyorum Her şey söylemek mümkün, Epeyce yaklaşmışım, duyuyorum ; Anlatamıyorum.
Alıntı