Gönül ile aklı koydum kafese...Biri "ümit" diyor, biri"kes" diyor...
Çırpındıkça kaldım nefes nefese,biri dayan diyor,biri pes diyor...
Yüreğim döndükçe döndüm ak kora.
Sabrım demir aldı,yelkenler fora..!Gitmek istiyorum çook uzaklaraa,biri "âmân"diyor biri "es" diyor. MEVLANA