İrem

İrem
@Sherlockk_Holmes
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Sizce bazı insanlar neden değer görmediğini hisseder?
Niye hep acı çekiyordum, hep zorbalığa uğruyordum, hep suçlanıyordum, her daim ayıplanıyordum? Niye kimseyi memnun edemiyordum? Birinin gönlünü kazanma çabalarım neden boştu?
Alıntı
İrem
Çünkü gerçekten değer görmez insan bazen senin hayatın yaptığın insan seni kan revan içinde bırakıp gidebiliyor sence değer mi verdi?
/~İnsanoğlu bir şeyin peşinden ne kadar koşarsa, ne kadar değer verirse o şeye ulaşması o kadar zorlaşır.
1000Kitap
İrem
Bir şeyi benden çok seversen senden alırım diye bi ayet vardı o geldi aklıma