“Onların şeytan olduğunu düşünmüyor musun?” diye sordu şaşkınlıkla.
“Hayır.” dedim.
“Ama onlar insanları öldürüyor!” dedi sinirle.
“ Sorun ne? Biz de onları öldürüyoruz. “
“Neden böyle yapıyorsun?” dedi sitem ederek. “ Bu sana hiçbir şey kazandırmayacak “
Güldüm. “ Bunu yaparak neden bir şey kazanmaya çalışayım ki? Kaybedecek hiçbir şeyim kalmamış zaten. “
“Bana öyle bakmayı bırak.” dedi, sinirle.
“Nasıl bakmayı bırakayım?” diye sordu, kız.
“ Beni düzeltmek ister gibi. Ben kırılmış bir eşya değil bir insanım. Beni o kadar kolay düzeltemezsin.”
“En çok neyden korkuyorsun?” diye sordu kız.
Erkek bakışlarını kıza kenetlemişti.
“Senden.” dedi.
Kız şaşırmıştı. “Neden?” dedi.
Erkek iç çekti. “ Benim üzerimde ne kadar güç sahibi olduğunu bilmiyorsun sanırım. “ dedi.