"Mutluluk, senin hayattan beklentilerinin karşılanması sonucunda yaşadığın halin tanımıdır. Ne bekliyorsun hayattan, bir yere yaz. Uzağa, yükseğe koydukların ile mutluluğu pas geçiyor olabilirsin."
"O 'çok istiyorum ama olmuyor' dediğin her ne ise, sanki kainat sana bir elçi göndermiş de ona ifade ediyormuşsun gibi ses kaydı yap.Sonra dinle.Bakalım gerçekten kalpten gelen ifade edilebilebiliyor mu? Yoksa zihnin kalıpları yönetimi ele alıyor ve sen farkında değil misin ?"