Kitabı beğendim ama çok değil. Gerçekten güzeldi ama Bence çok abartılıyor. Sedef karakterini çok sevdim ama Alaz'a çok ısınamadım ama bunlar benim öznel düşüncem.
Kitap bence çok güzel. Kız karakterin güçlü olması çok güzeldi. Erkek karakter kendini havalı sanan gerizekalılar gibi değildi. Kitabın her sayfasında bir olay oluyordu. Kitabı okurken hiç sıkılmıyorsunuz. Yani ben beğendim.
Kitap kesinlikle mükemmel okuyun okutturun dört kitabı da en fazla üç günde okumuşumdur. Karakterlerin hepsine aşık olucaksınız. Hem eğlenceli hem dramlı herşey var içinde<3
Ötanazi Okulu 2Maral Atmaca · Ephesus Yayınları · 20225,8bin okunma