Sibel

Sibel
@Sibel_dnc
"Per aspera ad astra."
Mesela... Saat 03.00'e kadar ağlayabilir. sabah kalkar; bir şarkı açar, dans eder, hazırlanır... Ve sonra tekrar hayatı için savaşır.Adı ;Kadın 🤍
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Tüm günahları paylaşmalıyız seninle. Rakıyı aynı bardaktan, küfrü bir ağızdan etmeliyiz. Korkuyorum çünkü; Ya farklı cehennemlere gidersek?
Baharıma bir yol bulacağım.🌸
Varmak istediğin yerde , beklenen olmak .✨
Umarım aşk annemin bana hiçbir konuda kıyamaması gibi hissetirir.
Alıntı