Sibel

Sibel
@Sibel_dnc
"Per aspera ad astra."
16\03
Günlerden sonra bir gün, Şayet sesimi fark edemezsen, Rüzgarların, nehirlerin, kuşların sesinden, Bil ki ölmüşüm. Fakat yine üzülme müsterih ol; Kabirde böceklere ezberletirim güzelliğini. Ve neden sonra Tekrar duyduğun gün sesimi gök kubbede, Hatırla ki mahşer günüdür, Ortalığa düşmüşüm seni arıyorum...
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"İnsan kavuşmak denen rüzgar esecek diye, bir pencerenin önünde kırk yıl beklermiş."
Kendinden kendini doğuracaksın . Bu sancının sebebi de o .
Gözünden sakın bu sevdayı, misk-i amberim. Zira bendeki senin, Sende bile tarifi yok...