Sibel

Sibel
@Sibel_dnc
"Per aspera ad astra."
Ölene kadar sorumlusun, gönül bağı kurduğun her şeyden .
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
26.02
Bir halka çizildi bugün; içinde iki kalbin sükûtu vardı.♾️🤍
Hayatım boyunca taşıdığım tek yük kucak dolusu çiçek buketlerim olsun …
[Yavuz Bülent bakiler ]
Duymasa da hiç kimse şair gönlümün Sende karar kıldığını Ve içimin şerha şerha yarıldığını Sen bilsen yeter.🌘🤍
Alıntı
Ve bu saatler... Artık uyumak isteyenlerle, hiç uyanmak istemeyenlerin kesiştiği saatler...