Sibel

Sibel
@Sibel_dnc
"Per aspera ad astra."
Evimde hep canlı çiçek, mutfak masasında hep taze kurabiye olsun istiyorum …01.02
Alıntı
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Şehrime bir gelmeyegör, her virane saray olur …
Müzik
17.01…
Ama birtek şeyi unutmuşum ki acı hiç geçmiyor acı geçmiyor... ilk gün ki kadar belki seni gözyaşlarına boğmuyor ama her an hatırlamak gibi bir acı oluyor..
Hayaller içinde gün görmeye bak Saklı kalan güne can vermeye bak…
Müzik
“Bir insana lekesiz ve katıksız inanabilmek ne büyük saadet. Sevinçliyim dedi, sevinçlidir. Hava soğuk dedi, soğuktur.”