Sibel

Sibel
@Sibel_dnc
"Per aspera ad astra."
Derdimize yüksel dedik, istediğin kadar yüksel. Nasıl olsa geçmeyecek misin? Zalimlere güçlen dedik, dilediğin gibi güçlen. Nasılsa düşmeyecek misin? Öyle oldu. Olacak. Dünya iyi ile kötünün arasında bir yerde. Ama günü geldiğinde iyilerden taraf olacak.
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
'Şehirlere sığamadım' yazıyordu bir kitapta,lan dedim koskoca şehir nasıl sığılmaz? Sığamadım...26.12 🤍🪽
“Tanrının bana baş edemeyeceğim bir şey vermeyeceğini biliyorum. Sadece keşke bana bu kadar güvenmeseydi .”22’11
“Birinin yüreği, ötekinin yüreği için sonsuz bir hayat kaynağı olmuştu."
Hasretinin yarası çok çok derin.