Sibel

Sibel
@Sibelims
Elizabeth: - eğer benim gururumu incitmemiş olsaydı, bende onun gururunu kolaylıkla bağışlayabilirdim... Eskiden kalma huylara sahibim, klasik ama güzel..
Her şeye sahip olsanız da hiçbir şey hissetmeyebilirsiniz.. Nora
Sayfa 169·Kitabı okudu
1000Kitap
Reklam
Kendime yalnızlıktan daha iyi bir dost bulamadım..
Sayfa 124·Kitabı okudu
"Yaşamla ölüm arasında bir kütüphane var.." dedi. "Bu kütüphanedeki raflar sonsuza kadar gider. Her kitap yaşamış olabilaceğin başka bir hayatı yaşama şansını sunar sana.. Farkmı seçimler yapmış olsan, şu an nasıl bir hayatın olacağını görürsün... Pişmanlıklarıno telafi etme şansın olsaydı, bazı konularda farklı davranır mıydın? " Öldüm mü yani?
Sayfa 29·Kitabı okudu

Sibel

, bir kitap okudu
Puan vermedi·80 syf.·
2024 4. kitabı
Franz Kafka
7.8/10 · 268bin okunma
Reklam