Sibel

Sibel
@Sibelims
Elizabeth: - eğer benim gururumu incitmemiş olsaydı, bende onun gururunu kolaylıkla bağışlayabilirdim... Eskiden kalma huylara sahibim, klasik ama güzel..
Hani nasıl biliyor musun, yetişmek için canını dişine taktığın koşturduğun yere varmışsın da orda seni beklemiyorlarmış, orda sana yer yokmuş hissi. Hani ucu ucuna kaçırılmış her şeyin arkasında bıraktığı o kekremsi his. Bilirsin bazı sızılar eti değil, ruhu acıtır..
1000Kitap
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Acı acı sövdüm sonra, yüzümü kırbaçlayan rüzgara..
1000Kitap
Dokunsalar, ağlayacağım bir ömür boyu. Ve deseler hüznüme, döküleceğim parça parça. Bir anlık değil boğulduğum bilinmezlik. Acısı çıkıyor sustuklarımın; oysa ben iyiyim görünürde!
1000Kitap

Sibel

, bir kitap okudu
Puan vermedi·328 syf.·
43 günde okudu
·
2022 2. kitabı
Paulo Coelho
7.7/10 · 5bin okunma
Bedenim büyüdüm artık dese bile ruhum hala küçücük bir kız çocuğu..Bir pamuk şekere tav olan gülümsemem ve cebimde sakladığım gökyüzüm var benim...
1000Kitap