Sibel Hânım...

Arkadaşlar, 30 yaş üstü olup güzelce sevmek çok zormuş, şimdi ben bu gazla gidip kendimi daha çok sevmez miyim 🥹🌾🎀
1000Kitap
Batu Alp isimli okura yanıt verildi
Sibel Hânım...
Batu Alp Âmin.
Reklam
Arkadaşlar, 30 yaş üstü olup güzelce sevmek çok zormuş, şimdi ben bu gazla gidip kendimi daha çok sevmez miyim 🥹🌾🎀
1000Kitap
Batu Alp isimli okura yanıt verildi
Sibel Hânım...
Batu Alp Geçer inşallah. Teşekkür ederim, selamlar.
Arkadaşlar, 30 yaş üstü olup güzelce sevmek çok zormuş, şimdi ben bu gazla gidip kendimi daha çok sevmez miyim 🥹🌾🎀
1000Kitap
Batu Alp isimli okura yanıt verildi
Sibel Hânım...
Popüler anlamda dememiştim, iyileşmek anlamında. Biraz çiziklerim oldu toparlanmak lazım 😄