Kaç yüz bin yıl sonra olacak bilmem, çok yakında olabilir, zamanın tanıklığa çağırılacağı öte dünya yargılanmasına inanıyorum. Ne görüyorsam, Tanrı’nın varlığının belgeleridir. Gerçekte tanıklarıyız O’nun.
Bu dünya, insanın gece gördüğü rüyaya benzer. Uyandiginda, o tatlı rüyasından eser kalmaz. Aynı şekilde, ecel gelip hayatın kepengini kapattığında da, insan bu dünyada yararlandığı onca servetten hiçbir şey götüremez. Sadece şu dünya hayatını güzel işler yapanlar, o ebedi alemi ancak o güzel işlerini götürür ve onları yanlarında bulurlar.