Duugular geçersizdir. Çünkü hepsi geçici. Kalpler kolay yorulur ve çabucak bozulur. Kendi yalanlarına inanıyorlar diye güvenemeyiz ki romantiklere. 'Varoluşsal yoğunluk' filan gibi şeylere pabuç bırakmayınız. Bu dünyada hepimiz ceset kadar yalnızız.
İnsan gevşetmemeli ipini çenesinin. İster sırılsıklam aşk isterse tek gecelik ilişki olsun... gevezelik,tatava aşkın raconuna ters. Bırakınız hayatın tadını bilmez görgüsüzler vara yoğa konuşsun.