“Elimde olsaydı,” diye mırıldandı. “Bütün geçmişimi değil, tek ama tek bir ânı silmek isterdim çünkü o tek ânı silseydim, diğer kötülükler de olmazdı.”
“Bir insan geçmişini kovalar mı?” diye sordum. “Bir insan geçmişinin peşine düşer mi? Kendisinin geçmişini görmek ister mi? Kendi geçmişimin peşine düşeceğim.”