Ayşe Y.

Ayşe Y.
@Siirbaz_sair
Kırıla kırıla ölür, Bunu anlayana kadar da kırılırmışsın.
Nolurdu birisi de çıkıp o çok sevdiğimiz şiirlerden birini, en güzel sesiyle okusaydı da; dertlerden,ani kırgınlıklardan,iç çekişlerden sonra tebessümle ağlayacak bir bahanemiz olsaydı.
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Anlık kendi seviyemde şiirler
Martı olamayan insanlar gördüm ben.. Ne uçmayı ne de simit yemeyi bilen.. Martı olamamış maviyi hiç anlamamış Martı ne hiç tanımamış insanlar gördüm ben. A.Y. #anlik
"Tadı olmaz hiç sen yoksan... Sen yoksan ben de değersiz.. Adı kalmazdı geçtiğim sokakların, Sensiz Dünya denen yer gereksiz." #anliksiirlerserisi
Hiyerarşide bir hayvan belgeselinden hiçbir farkı yoktu insanların.. Bir ders kitabıydı herbiri ve sadece içindekileri yaşıyorlardı hepsi. O yüzden de yakmak lazımdı sanırım işi biteni..
Yollara büyüyor yalnızlığım... Sela veriliyor yakınlarda... Bu Cuma da yine her Cuma olduğu gibi; Ölmüş birileri... Hayat mı tükeniyor; Yoksa biz mi? Gel de sor şu kalabalığa şimdi....