Nolurdu birisi de çıkıp o çok sevdiğimiz şiirlerden birini, en güzel sesiyle okusaydı da; dertlerden,ani kırgınlıklardan,iç çekişlerden sonra tebessümle ağlayacak bir bahanemiz olsaydı.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Martı olamayan insanlar gördüm ben..
Ne uçmayı ne de simit yemeyi bilen..
Martı olamamış maviyi hiç anlamamış
Martı ne hiç tanımamış insanlar gördüm ben.
A.Y. #anlik
Hiyerarşide bir hayvan belgeselinden hiçbir farkı yoktu insanların..
Bir ders kitabıydı herbiri ve sadece içindekileri yaşıyorlardı hepsi.
O yüzden de yakmak lazımdı sanırım işi biteni..
Yollara büyüyor yalnızlığım...
Sela veriliyor yakınlarda...
Bu Cuma da yine her Cuma olduğu gibi;
Ölmüş birileri...
Hayat mı tükeniyor;
Yoksa biz mi?
Gel de sor şu kalabalığa şimdi....