Aklın kimyası ile aşkın kimyası başkadır.
Akıl temkinlidir.
Korka korka atar adımlarını,aman sakın diye tembihler kendini.
Halbuki aşk öyle mi?
Onun tek dediği;
Bırak kendini koy gitsin.
Akıl kolay kolay yıkılmaz.
Aşk ise kendini yıpratır harap düşer.
Halbuki hazineler ve defineler yıkıntılar arasında olur...
Ne varsa harap bir kalpte var...
Hz. Şemsi Tebrizi🌹
Ben Uğur Işılak değilim.
Ben ağlarsam gökler incenmez,
Hatta değil gök insanlar bile takmaz.
Ağlatın beni, Ağlatın ki bir şiirimde dediğim gibi bir göz yaşıyla anılar, hayaller göreyim.