"Güzelliğin olmadığı yerde güzellik aramayacağım. Her şeyi olduğu gibi göreceğim. Bir cennette değil de çöplükte yaşasam bile en azından nerede yaşadığımı biliyor olacağım."
"Cosmo von Wehrsthal,Prag Üniversitesi'nde bir öğrenciydi. Asil bir aileden gelse de fakirdi ve fakirliğinin getirdiği bağımsızlığıyla gurur duyardı. İnsanlar,kurtulamadığı her şeyden gurur duymaz mıydı zaten ?"
"Söylenir ki Loki yeryüzünün altındaki karanlıkta bağlı kalacak ve Sigyn de yanında olup yüzünün üzerindeki zehri yakalamak için kâseyi tutacak ve onu sevdiğini fısıldayacak... ta ki Ragnarök gelip de günlerin sonunu getirene dek."