“Çünkü bu duygu bir tür alçalmadır, yıkımdır. Onun yokluğunda insan yanlış yapamaz, varlığında yapar. Dolayısıyla bu duygu sadece ve sadece tek bir amaca hizmet eder, o da nasıl yanlış yapıldığını öğretmektir. Başka da bir şey öğretmez. Yanlışın yaratıcısıdır o. Ahlak duygusu ona hayret verene kadar yanlış diye bir şey yoktu.”