Açım ama sokak çocuğu değilim.
İtilip kakıldım ama sokak köpeği değilim.
Üşüyorum ama evsiz değilim.
Sevgiden yoksunum ama yetim değilim.
Konuşmuyorum, dilsiz değilim.
Duymazlıktan geliyorum ama işitme engelli değilim.
Peki neydi farkım?
"O" anları yaşamak mı?