Yeryüzünde hiçbir şey, insan ruhunu tam olarak tatmin edemez. Her şeye sahip oldukları halde iç sıkıntısından kurtulamayan insanlar vardır. Sebebi maddenin tatmin olmaya yeterli olduğunu sanmak. Oysa ne kadar varlıklı olursa olsunlar, gönül darlığından kurtulamazlar.
Mutlu olmak için, sevmeli. O büyük yaratıcıyı sevmek; insanları ayrımsız sevmek; çiçekleri, böcekleri, bitkileri, hayvanları sevmek... Sevmek, insanın kendisini aşmasıdır.