Simay Aldemir

Simay Aldemir
@SimayAldemir
Hiç düşündün mü ne kadar cahiliyiz birbirimizin?... Birbirmizi duyuyor ve sadece kendi içimizdeki sese kulak veriyoruz.
Sayfa 401·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bugün yazdıklarım, hatırımda kalanlardır. Gerçekten sahip olduğum sonbahar, kaybetmiş olduğumdur.
Sayfa 394·Kitabı okudu
İnsanın içinden, hayatı gerçekten hissetmek için iyileşmek gelirdi.
Sayfa 394·Kitabı okudu
Açık ve net şeyler içimizi rahatlatır, parlak güneşin altında gördüklerimiz de ferahlık verir.
Sayfa 391·Kitabı okudu
Mutsuzluğu farkında olmayan bunca insanın mutluluğu beni ürpertiyor.
Sayfa 385·Kitabı okudu