Mücahit İSİ

Mücahit İSİ
@Simurg33
Şu alıntılara, iletilere "dislike" değil de, dislike çok itici kaçıyor, "katılmıyorum" butonu da olmalı. Siz her gördüğünüz yazıya katılıyor musunuz ki?!
1000Kitap
Mücahit İSİ
Haklısın