"Bir insanın üzerine bağladığı bombaları insanların içine girerek patlatmasını anlamlandıramıyorum bir türlü. Ta ki bir gece; Neil deGrasse Tyson'a "Bir insanın böyle bir şeyi nasıl yapabileceği?" sorulana kadar. Yine bir bilim insanı, yine bir doğru cevap: "Eğer sefalet içinde yaşıyorsan, diğer taraf çok caziptir."