Beklerim seni...
Eğer zaman geçecekse yüreğimde. Uğramayacaksa semtimize ayrılık. Sıcaklığın soğumayacaksa bedenimde.
Ve gözlerin hep aynı bakacaksa...
Emin ol, beklerim seni. Zaman tükenene kadar...!
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Annemin hatırası sade bu gün değil,
her zaman beni zehirleyecek.
Ne zaman çoluk çocuğumla sıcak bir odada güzel bir sofra başında yemek yesem, onun soğuk mutfaklarda ayak üstü soğan, ekmek yediğini göreceğim.
Lokmalarım boğazıma dizilecek.
Reşat Nuri Güntekin✒