Ya da her zamanki şeyler, dostunu yakın tut, düşmanını daha da yakın ve sonra o dostun olsun. Anafikir, düşmanının en yakın dostun olduğunu unutmamaya çalış.
"Nova..." Sina doğal nezaketiyle gülümserken hiç yapmacık görünmedi ki bu bana daha ürkütücü geliyordu, kimse gülümsemesinin sahte olduğunu gizlememeliydi.
Tüm insanlar, hepimiz ne kadar büyük yanılgılar içinde yaşıyorduk. Kimsesizlik sandığımızdan daha yakın daha gerçekti. İnsan bir sürü şeyle baş edebiliyordu ama oradayken ulaşamadıkları çıkmaz bir sokak gibi çaresiz bırakıyordu