İmâm-ı rabbanî hazretleri'ne sorulur;
"Efendim, Allah'tan korkup kimsenin gönlünü kirmayiz,oysa kimse gönlünden sevmiyor bizi.
Bu nedendir?Çok üzülüyoruz"Tebessüm eder büyük veli ve cevaplar;"Çünkü senin Rabbin,sevdiği kulunu rastgele herkese sevdirmez"...🍀