Mutsuz muyum mutlu mu ?
Belkide bir önemi yoktur içimde bir tutam burukluğa karışmış nostaljik bir sıcaklık var .
Aynı duygu için bazen çocuk gibi gülerken bazen gece boyu ağlıyorum.
Sanırsam kelimelere doğru bir şekilde dökemeyeceğim.
Yapabilsem de artık vazgeçiyorum
Bir nedeni yok
Ben sadece yaşıyorum