Mavi

Mavi
@Siyah_beyazz
Geri takip yapmıyorum Hayat ölerek yaşanır.
İyi geceler 1K
"Sonra bir gün anladım ki, hayatımı bekleyerek geçirmişim."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Yaşamak üzerine çok düşünüyorsun, biraz da yaşa."
"Şimdi içimi kemiren bu kederin ne olduğunu kim bana anlatacak?"
"Noktasına virgülüne kadar her şeyi düşünmekten çok yoruldum."
"Kulağını ruhuna daya da dinle iyice."