Ne ki canımızı sıkıyor, o bizim dostumuzdur.
Ne ki kafamızı yoruyor, o bizim azığımızdır.
Ne ki mahzun ediyor bizi, büyütür insanlığımızı.
Eğlenmeye gelmedik biz dünyaya, hayr ile tamam olmaya, tamamlanmaya geldik.
Ruhumla söndü alev,sonra ruhum da yandı.
Kül oldu bir yiğidin figanıyla her umut.
Bülbülün küllerine konan puhum da yandı.
|• Nurullah Genç; Beni Yakışına.