Arşer

Arşer
@Siyasi
O iyi insanlar, o güzel atlara binip çekip gittiler. Demirin tuncuna, insanın piçine kaldık." Bu senin iyiliğin dostum, tutar, karda boranda filizlenir, gecenin içinde ışıklanır, umutsuzlukta insana düş kurdurur.
el imalat glas
koloj
beyoz//ist
Beykoz/İstanbul, 7 Ağustos 1968
13 okur puanı
Ağustos 2019 tarihinde katıldı
  GÜLE GÜLE   Elveda! artık beni bu dünyada bir daha göremeyeceksin. Sen bende unutulmazsın, ben belki unutulurum da sende. Sen gidince anlıyorum birazda hüznün derinliğini. Sena daldığımda seni sevdiğimi şimdi daha iyi anlıyorum.   Ağlayıp sızlasam ne var her şey boş.  Karar benim kararımdı...kararıma saygı duymalıyım duyuyorum da. Geçmişteki güzel günlerimiz sağ olsun. Bir serap gibi sürekli , seni görüyorum. Söylüyorum kendime sahilin masumiyetinin içinde sana geliyorum sürekli. Belki bir dejavu gibi ama buralarda yoksun.   Rüyam da gidiyorsun ve geliyorsun böyle umut yüklü bir ruhsal hal veriyorsun içime.   Gene geleceksin diyerek kendimi belki avutuyorum. Çalım satarak gelebilir diye. Seni aradığımı oluyor ara ara.   Elveda! sen güzel bir düş oldun düşlerimin şahı oldun. İnsanı  sarhoş eden  ve tutuşturan, üstünde ki yükselen yıldızlarmış.   Bir an o  düşlerinle, gözlerimi kamaştıran ve duygularımı işe şaha kaldırasın benim mutluluğumdu.   Bir gün olurda sen de anlarsın kesinlik o gün yüreğine tam anlamıyla yerleştiğimi.   Yanmaları, sevgileri bir o kadar, özlemleri anıları yaşanmışlıkları kesin anlarsın.    Var mıdır aşka eğilmeyecek duygu yüklü bir beden.   Böyledir gerçek  kişi , aşkı yaşayarak yanar. Tatmadan aşkın acısını yeterince anlayamaz. Hatırla, gün gelip benim kaderim
Arşer
.