Kemal

Kemal
@Sjxgvags
Tam yaşamaya başladığım bu andan itibaren beni öldü saysınlar. Sabahattin Ali
Odamı düzeltiyorum, masamı topluyorum. Tekrar bozuyor, tekrar topluyorum. Bu iş de bitiyor. Ne yapacağım? Hiç. Nereye bakacağım? Hiç. Ne dinleyeceğim? Hiç.  Peyami Safa
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Sanki insanüstü bir güç, hayatının iki ucundan tutmuş çekiştiriyordu ve tek bir amacı vardı: Ortadan ikiye ayırmak. Stefan Zweig
Seninle aramızdaki yakınlaşmanın bir hududu, bir sonu olmamasını ne kadar isterdim. Beni asıl, bu ümidin boşa çıkması üzüyor..."  Sabahattin Ali
Yavrum insan bir kere sever deli olur. Fakat ikincisinde artık usta olmuştur. Sever gibi görünür deli eder. Sabahattin Ali
Ama ben dayanacagim... Şimdiye kadar olduğu gibi.... Sabahattin Ali