İnsanlığın acı mayası olmaksızın, bir insan topluluğun ilerlemesine imkan yoktur. Fakat modern teknik, isyancı olmayı gittikçe daha güç hale getirmektedir.
Eğer herkes kendi ihtiyacı olani veya kendine düşeni alacaksa, bir işçi niçin daha fazla üretimde bulunmak için gayret sarfetsin? Niçindaha fazla ve iyi çalışmaya kendini zorlasın?