Sultanımsı

Sultanımsı
@Sl_tnn
Ben, kırmızı yapraklı zinya çiçeği.
İnsanların gözünde neden kadının duygusal açlığı fazlalık gelir? Ya da konuşan kadın neden hep yük oldu? O kadın bir gün susabilse keşke! Beklemeyi bıraksa umut etmeyi bıraksa birine yükmüş gibi hissetmeyi bıraksa hatta direk hissetmeyi bıraksa. Gerçekten bu kadınlar çok şey istiyor.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
-“Önemli ve değerli hissetmek” ile “ En önemli ve en değerli hissetmek” aynı şey değildir. En önemli ve en değer verdiğin tarafından “En” olmayınca anlıyor insan, yazarın ne demek istediğini.
Duygusuz, saygısız insanlara denk gelme konusunda bu işin Vakko’suyum.
Bayramlar Bayram Ola Çalışsa ne iş var, ne cepte para Dağ oldu içinde büyüyen yara Dikti gözlerini karşı duvara Takvim “Bayram” dedi, silindi yazı Adam “öyle” dedi, bağrında sızı...
Denize yansıyan ışıklar, kafede çalan şarkı, yoldan geçenin parfümü onu sana getiriyor. Yaprakların yeşil rengi bile onun gözlerini hatırlatıyor. Ne bu telaş ey beyin neden unutmama izin vermiyorsun!