Sıla

Sıla
@Slazzn
Cehennem büyük bir şer odağı değildi,tıpkı cennetin iyilik kaynağı olmadığı gibi.
Reklam
Hiçbir iblisin bin sene geçse bile tasarlayamayacağı mide bulandırıcı fikirler, ancak eksiksizce çalışan bir insan beyninin icat edebileceği karanlık, anlamsız kötülükler buluyorlar, sonra da "Şeytana Uydum" diye bağırıyorlardı ve mahkeme bunu hafifletici sebep sayıyordu. Halbuki Şeytan kimseye bir şey yaptırmıyordu. Buna gerek yoktu.
İnsanlar ,eğer isterlerse tamamen kötü olma seçenekleri yoksa, tamamen iyi olamazlardı.
Tarihteki pek çok zafer ve trajedinin insanların özünde iyi ya da kötü olmasından değil, insan olmasından kaynaklandığını bilmek, insanları anlamaya yardımcı olacaktır.
Favorim
Ama hep böyle olur, siz dünyanızın kontrol altında olduğunu sanırsınız ve sonra aniden kıyameti koparırlar..
Reklam