Nedir bu bilinmezlik ? Yüzünde bir ömür güller açtıran kişiyi hissetmenin bedelimi bu ?
İsmini duyduğunda hissetmek mi onun kalbini, onun olacağına tüm benliğinde inanmış olmanın bedeli mi bu ?
Aşılan her dağcıklar da daha büyük bir dağı aşıcak olmanın hedefimi bu ?
Daha fazlasının olucağını bildiğin halde neydi bu kadar hızlı gelen,üst üste atılan okun hedefinde olmak da neyin nesi?
Direnişimin, gücümün bu denli ezilmesinin sebebi de neyin nesi?
Sana sesleniyorum Dünya
Sana sesleniyorum Gökyüzü, uzay boşluğu, Ay parçası
Sana sesleniyorum
Ruhun da ruhumu hissettiğim sürece hiç bir engel umrumda olmayacak.