Üstadsız Şair

Üstadsız Şair
@Slh15_
Yolculuk var
Bak ben senin yüzüne hiç seni seviyorum masalını okumadım... Çünkiü ben her gözlerine baktığımda azar azar öliyordum... Çünkü sen nedeni olmayan gerçek bir sevginin bahçesine çiselenen yağmur gibisin.. Herkes sabah uyanır,Ben gece...herkes bir yerlerde ölür ben gözlerinde... Denizin kokusu,toprağın sadakati vardı yüreğinde...Sen ayaklarına yüik ama bana her zaman en güzel ülküydün.. Sen ülkemdin,gidişin bir terörist ve beni sadece yipratmakla yetindin... Yolculuk var gel.. Ufuktan umuda,yarden yar'a... Leyla'dan Mecnun'a... Gel.. güneş güne kavuşuyor..gece başlarken bitiyor.. Sondan başa,aşktan vuslata... Gel yolculuk var uzağa.. #üstadsızşair
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bayramınız Kutlu Olsun
Bin surette bir yüz her bayram taze bir güz bütün yarınlara içimin haykırışlarıyla senli sensiz türküler bırakıp bütün bayram sabahlarını gözlerini ovuşturan bir idam mahkumunun yaşama olan diriliği ile birlikte yorgun argın idam şafağına yürüdüğü, kör düğüm tan yerini ölüm rengine boyayıp dilinden ismimi silerek,son dileğim ellere hediye,bedenim iple derdest edilmeye ve gözlerim içinde yangınlar dökülen kuyulara dönen bir bayram kabusu miras kaldı senden. Bir buseyle yeşillenmeyi bekleyen avurtlarımın avuntusu,boynuma dolanan urganın fısıltısına dönüşüyor deliyor kulaklarımı sesinle ve bıraktığın boşlukta hüznü sırtlamış siyah bir at koşturuyor, son sözlerini yüreğime taşıyor. Bir bayram sabahı ve ben yastayım müzmin bir keder dün başladı bugün tekrar nüksetti ve yarın öldürecek beni,ben bir eksikle çok yaralıyım ve hiç iyi değilim,ben bana bıraktığın ben ile sana kanan ben ile kocaman bir savaştayım, ağır bir yanılgı bu sol yanımın acemiliği,aşka ahkam kesen ben aşka en büyük düşmanım,teşekkür ederim... #üstadsızŞair
Farklı bir müebbet hali bu üzerimdeki ve demir parmaklıkları olmayan bir zindan. fırtınalar içimden içime esiyor,yarama dokunamıyor,dindiremiyorum acımı üfleyerek. Yürüsem biter belki bu özlem,izleri hissizleştirmiş dizlerimi... İzbe bir mekan sanki her yerim,kimseleri göremiyor gözlerim. Yolculuk var çaresizliğin ötesine... ... #üstadsızşair
Geleceğini seçen insanlar geçmişinden vazgeçmelidir...
Dibe ku hûn min fêm nakin ji ber ku ez bi zimanekî ku hûn nizanin diêşim +Hiç bilmediğin bir dilde acı çektiğim için di belki de beni anlamaman