Sıla

Sıla
@Slove1
Seni ararken kendimi kaybettim
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Keşke sende iyi anılarımın içinde yer alsaydın ne olurdu sanki. Hep ağlayarak hatırlamak yerine gülerek hatırlardım
Bazen yağmur yağdığında dışarı çıkıp bulutlarla birlikte ağlamak istiyorum
Aslında ben artık ben olmak istemiyorum
İnsan aşk acısı çekmeden şair olabilir mi ?
Aşk