Sıla

Sıla
@Slove1
Uzak mesafe ilişkilerini kimse istemiyor oysaki ne kadar temiz ve güzeldir
Duygu ve Düşünce
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Keşke karşıma oturup tüm yanlış anlaşılmalarımı anlatsaydımda böyle olmasaydık
Duygu ve Düşünce
İnsan yalnızlığın değerini kalabalığa karışınca anlar
Uzaktan sevmek ne kadar güzel ve temiz oysaki