Simge

Simge
@Smmg
Benim derdim falan yok ben genelde böyleyim
"Kafam cevapsız sorularla doluydu.. Bendeyse ne onları çözecek güç, ne de istek vardı."
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"...sırf bunun için yaratılmadı mı o Bir anlığına da olsa, Yakın olmak için senin yüreğine?.."
Alıntı
En güzel yıllarımı heba etmişim!..
Alıntı
Hikayenin sonunda çokça dargın, biraz da yalnız ölüyor insan..
Alıntı
Ne anlamı olabilir ki?
Alıntı