Bakışlarımda belirdi gözlerin,senden uzak bir noktada
Bir izlenceydi önümüzdeki bu serüven
Biraz donuk biraz da savruk
İçimde bir yerde ölmemiş bir şey var sanki
Belki de ölmüş ,tarifi imkansız bir telaş kaplamış beni
Durmadan konuşuyor hiç susmuyor içimdeki sen
Üstünü örtmek istedim defalarca ,kapansın bu sevda defteri
Ne zaman unutmaya kalkışsam bir şekilde hatırlatıyorsun kendini
Bazen bir sahnede,bazen bir yolda hatta bir avluda
Senden kaçmaya çalışırken defalarca sana mahkum oluşumu izliyorum ,tepelerden bir yerden
Bir ışık savurur gözlerindeki rüzgarları kokun buram buram yayılır etrafa ,bir kıskançlık krizi patlar bende
En çok ben içime çekerim kokunu ,minnacık dudaklarından bir fısıltı yükselir bittii diye
Biraz afallarım sonra anlarım ki tek biten şey nefesim değil de içimdeki senin hevesinmiş...